Autorski blog
KATEGORIE
Marketing internetowy i trendy na rynku pracy
Marketing internetowy i trendy na rynku pracy Pojawienie się Internetu jako zjawiska masowego spowodowało rewolucyjne zmiany nie tylko w zakresie...
Dlaczego pozycjonowanie musi tyle kosztować?
Dlaczego pozycjonowanie musi tyle kosztować? Każda witryna potrzebuje SEO, ale skąd wiadomo, jaka cena za pozycjonowanie będzie właściwa? Jak...
Podcasty i biznes? Co daje takie połączenie?
Podcasty i biznes? Co daje takie połączenie?Może się wydawać, że podcasty zarezerwowane są tylko dla działu rozrywki. Tak naprawdę jednak firmy...
Dlaczego pozycjonowanie strony i bloga warto zlecić doświadczonej agencji?
Dlaczego pozycjonowanie strony www i bloga warto zlecić doświadczonej agencji? Zatrudnienie agencji, która w profesjonalny sposób zajmie się SEO...
Jak pisać skuteczne teksty marketingowe?
Jak pisać skuteczne teksty marketingowe? Dobry tekst marketingowy nie tylko wpływa na sprzedaż produktów, ale również na to, jak odbierana jest...
Jak dobrać słowa kluczowe, by pozycjonować bloga?
Jak dobrać słowa kluczowe, by pozycjonować bloga? Pozycjonowanie stron internetowych jest aktualnie jednym z najważniejszych i najefektywniejszych...
Poznaj zaawansowane strategie reklamowe – Google Ads
Poznaj zaawansowane strategie reklamowe – Google AdsPromocja firmy jest po to, aby znacznie zwiększyć zyski przedsiębiorstwa. Przy odpowiednim...
Słowniczek SEO – te pojęcia musisz znać
Słowniczek SEO – te pojęcia musisz znać Zarówno SEO, jak i marketing internetowy, to dość nowe zagadnienia, które nie wszystkim muszą być dobrze...
Reklama w Google Maps – firma na mapach online
Reklama w Google Maps - firma na mapach online Wzbudzenie zainteresowania wśród klientów i sprowadzenie ich do lokalnego sklepu może być koszmarem,...
Strategia reklamowa dla małej firmy lokalnej – co można zrobić za małe pieniądze?
Strategia reklamowa dla małej firmy lokalnej – co można zrobić za małe pieniądze?Marketing jest niezbędny do osiągnięcia zysków w każdej firmie....
Tanie pozycjonowanie stron internetowych – działa czy nie?
Tanie pozycjonowanie stron internetowych – działa czy nie? To naturalne, że prowadząc firmę, szuka się oszczędności – inaczej można by już po kilku...
Strona internetowa przyjazna użytkownikowi – tajniki UX
Strona internetowa przyjazna użytkowcowi – tajniki UXUser Experience (UX) to doświadczenie użytkownika, jakie towarzyszy mu podczas korzystania z...
Jak robić RTM – czym jest Real Time Marketing
Jak robić RTM – czym jest Real Time MarketingReal Time Marketing to jednak z rzadziej używanych strategii marketingowych, ale zyskująca coraz...
Złote zasady przy projektowaniu logo – 6 zasad projektowania logo
Złote zasady przy projektowaniu logo – 6 zasad projektowania logoKażdy szanujący się przedsiębiorca posiada własne, wyróżniające się logo. Jest to...
Logo a logotyp – czy te pojęcia są zamienne? Czym się różnią, co je łączy
Logo a logotyp - czy te pojęcia są zamienne? Czym się różnią, co je łączyPojęcie logo bardzo często jest mylone z logotypem. Prawdą jest, że oba te...
Jakie są najbardziej dotkliwe skutki kanibalizacji contentu?
Jakie są najbardziej dotkliwe skutki kanibalizacji contentu?Każda strona potrzebuje wartościowych treści. Jednak łatwo jest wpaść w pułapkę...
Strona internetowa a RODO. Co powinna zawierać strona internetowa zgodna z RODO?
Strona internetowa a RODO. Co powinna zawierać strona internetowa zgodna z RODO?RODO, czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych...
Dlaczego nie możesz lekceważyć identyfikacji wizualnej swojej firmy?
Dlaczego nie możesz lekceważyć identyfikacji wizualnej swojej firmy?Każda firma ma historię do opowiedzenia. Aby mogła ona dotrzeć do klienta,...
Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?
Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?Wiele osób uważa, że ich witryny nie są na tyle interesujące, by mogły zostać zhakowane, ale strony...
E-mail marketing – przeżytek czy efektywne narzędzie marketingowe?
E-mail marketing – przeżytek czy efektywne narzędzie marketingowe?W dobie mediów społecznościowych e-mail marketing wydaje się rozwiązaniem z...
Zdjęcia na stronę internetową – robić je samemu czy wybrać ze stocka?
Zdjęcia na stronę internetową – robić je samemu czy wybrać ze stocka?Fotografie są niezbędnym elementem firmowej strony internetowej, szczególnie w...
Redesign logo – wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Redesign logo – wszystko, co musisz o nim wiedziećLogo, choć wydaje się tylko małym elementem graficznym, tak naprawdę ma ogromne znaczenie dla...
Po co Ci koncepcja identyfikacji wizualnej i jak się za nią zabrać?
Po co Ci koncepcja identyfikacji wizualnej i jak się za nią zabrać?Identyfikacja wizualna jest kluczowym elementem tożsamości firmy. Pozwala...
Jakie strategie reklamowe wybrać, aby najlepiej wypromować firmę?
Jakie strategie reklamowe wybrać, aby najlepiej wypromować firmę?Świat marketingu cyfrowego może być przytłaczający. Istnieje wiele kanałów i...
Jaka powinna być idealna wizytówka?
Jaka powinna być idealna wizytówka?Dobra wizytówka to nie tylko narzędzie do przekazywania informacji potencjalnym klientom, ale także rozszerzenie...
5 rzeczy, które należy rozważyć przy zamawianiu logo
5 rzeczy, które należy rozważyć przy zamawianiu logoRozpoczynając nową działalność gospodarczą, trzeba zwrócić uwagę na tak wiele aspektów –...
Odświeżenie wizerunku. Rebranding czy redesign?
Odświeżenie wizerunku. Rebranding czy redesign?Kiedy w firmie zaczynają pojawiać się problemy, osoby odpowiedziane za promowanie marki często...
Jak reklamować się w social mediach?
Jak reklamować się w social mediach?Obecnie żyjemy w czasach, w których praktycznie każda osoba ma stały dostęp do internetu. Możemy stwierdzić, że...
Jak mierzyć wyniki pozycjonowania?
Jak mierzyć wyniki pozycjonowania?Dziś niemal każdy z nas ma dostęp do internetu. Wiele osób codziennie spędza wiele czasu przeglądając różnorodne...
Identyfikacja wizualna a branding
Identyfikacja wizualna a branding – co je łączy, a co je różni?Wielu właścicieli firm nie docenia możliwości, które daje branding i identyfikacja...
Dlaczego warto prowadzić bloga na stronie firmowej?
Dlaczego warto prowadzić bloga na stronie firmowej?Blogowanie, zwłaszcza w połączeniu z mediami społecznościowymi, jest skutecznym sposobem...
Roll-up – poznaj wymiary i rodzaje
Roll-up – poznaj wymiary i rodzaje. Postaw na skuteczność!Roll-up to innowacyjna metoda prezentacji artykułów reklamowych i informacyjnych –...
Projektowanie katalogów firmowych – o czym trzeba pamiętać
Projektowanie katalogów firmowych. O czym trzeba pamiętać?Katalogi firmowe są jedną popularniejszych metod reklamy oraz ekspozycji firmy i jej...
Zastrzeżenie logo – co warto o tym wiedzieć
Zastrzeżenie logo – co warto o tym wiedziećZastrzeżenie nazwy firmy będzie wiązać się dla Ciebie z pewnymi wydatkami. Taką ochronę prawną otrzymuje...
Dlaczego logo jest ważne?
Dlaczego logo jest ważne? Powody, dla których warto zainwestować w profesjonalny znak graficzny firmy Logo to podstawowy element identyfikacji...
Ile kosztuje projekt logo? Zobacz, od czego zależy cena
Ile kosztuje projekt logo? Zobacz, od czego zależy cenaFirmowe logo jest znakiem, będącym podstawą identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Jego...
Zwiększenie ruchu na stronie internetowej – jak to zrobić skutecznie?
Zwiększenie ruchu na stronie internetowej – jak to zrobić skutecznie?Droga do dobrze zarabiającego bloga czy strony internetowej jest skomplikowana...
Rodzaje reklamy w internecie – w co warto zainwestować?
Rodzaje reklamy w internecie – w co warto zainwestować?Reklama to ważna część naszego życia. Teraz już nie da się od niej uciec – chociaż czasami...
Sprawdź jak utrzymać klienta przy sobie. Skuteczne strategie SEM
Sprawdź jak utrzymać klienta przy sobie. Skuteczne strategie SEMMarketing w wyszukiwarkach (SEM) to jeden ze skutecznych sposobów na rozwój firmy i...
Czym jest księga znaku i dlaczego warto ją mieć?
Czym jest księga znaku i dlaczego warto ją mieć?Księga znaku to spis różnych zasad i wytycznych, które mają związek z tworzonym logo. Innymi słowy,...
Zalety WordPress – optymalny CMS stron internetowych?
Zalety WordPress - optymalny CMS stron internetowych?WordPress od lat funkcjonuje w „internetowym świecie”. Wielu osobom kojarzy się on jednak...
Nowe trendy w projektowaniu stron WWW na rok 2019
Nowe trendy w projektowaniu stron WWW na rok 2019Jak każdy kolejny rok, tak i 2019 przynosi nowe trendy w projektowaniu stron WWW. Tym razem wiele...
Jak wybrać idealną domenę dla swojej firmy?
Jak wybrać idealną domenę dla swojej firmy?Dynamiczny rozkwit internetu sprawił, że obecność w sieci stała się teraz koniecznością. Każdy, kto...
Dlaczego warto zadbać o spójną identyfikację wizualną?
Dlaczego warto zadbać o spójną identyfikację wizualną?Duża konkurencja w każdej branży sprawia, że konsumenci są coraz bardziej wybredni. Mogą...
Dlaczego warto pozycjonować się lokalnie?
Dlaczego warto pozycjonować się lokalnie?Pozycjonowanie lokalne to wszystkie działania, które mają na celu wypromować naszą stronę WWW w najbliższej...
Dlaczego UX jest tak ważny?
Dlaczego UX jest tak ważny?User Experience to dyscyplina, o jakiej niejednokrotnie słyszymy w zakresie tworzenia nowoczesnych stron i aplikacji. UX...
Dlaczego pozycjonowanie strony www jest tak ważne?
Dlaczego pozycjonowanie strony www jest tak ważne?Pozycjonowanie stron internetowych to często pojawiające się w sieci zagadnienie, z którym...
Czy duplikowana treść na stronie ma wpływ na proces pozycjonowania?
Czy duplikowana treść na stronie ma wpływ na proces pozycjonowania?Duplikowana treść, jak sama nazwa wskazuje to treść, która została powielona. W...
Algorytmy Google – czym są i na jakiej zasadzie działają?
Algorytmy Google – czym są i na jakiej zasadzie działają?Pod tą matematyczną nazwą kryje się działanie programów, których zadaniem jest szczegółowa...
Marketing Internetowy – od czego zacząć?
Marketing Internetowy – od czego zacząć? Marketing internetowy początkowo może się wydawać trudnym zagadnieniem, jednak wystarczy spędzić trochę...
Cechy dobrego logo
Cechy dobrego logo – co wyróżnia idealny projekt?Zajmujesz się reklamą tworząc identyfikację wizualną dla swojego klienta, a może zastanawiasz się...
KATEGORIE
BEZPŁATNA wycena Twojego projektu w 24h!
Masz pytania lub wątpliwości? Skorzystaj z poniższego formularza i napisz do nas. Już tylko krok dzieli Cię od realizacji Twojego projektu. Czekamy na Twoją wiadomość!
#BAZA WIEDZY
#NASZE PRACE
#SKONTAKTUJ SIĘ
#BRIEF
#DANE OSOBOWE
#ZASIĘG – CAŁA POLSKA
Studio Lapis
NIP: 7393490245
ul. Piłsudskiego 69/46
10-469 Olsztyn
+48 692 800 115
#CHOOSE LANGUAGE
#USŁYSZ NAS