Roll-up – poznaj wymiary i rodzaje.
Postaw na skuteczność!
Roll-up to innowacyjna metoda prezentacji artykułów reklamowych i informacyjnych – komfortowy oraz kompaktowy stojak, na jakim rozwija się materiał zapełniony treściami jak w rolecie. Dzięki roll-upom można prezentować swoją firmę, produkty lub wydarzenia właściwie w dowolnym miejscu – stojaki mogą być montowane zarówno na zewnątrz, jak i w pomieszczeniach. Efektywnie wspomagają promocję w trakcie targów, akcji reklamowych, także wykorzystywane są podczas ćwiczeń, konferencji, spotkań lub wystaw. Poznaj różne rodzaje i wymiary roll-upów.

#Co to jest roll-up?
Roll-up to wygodna, elegancka oraz efektywna metoda reklamy. Są to stojaki reklamowe, których budowa zapewnia proste oraz natychmiastowe składanie oraz rozwijanie, a dzięki temu są wygodne w transporcie i użytkowaniu.
Wydruki w roll-upach są robione na rozmaitych materiałach, np.:
✅ plakat PCV,
✅ poliester,
✅ polipropylen,
✅ flaga materiałowa.
Konstrukcją nośną stanowią elementy aluminiowe, czego rezultatem jest niewielka waga pełnego stojaka. Roll-up często jest oferowany przez drukarnie i agencje reklamowe wraz z wygodną torebką transportową.
#Gdzie sprawdzają się roll-upy?
Roll-upy są bardzo skuteczne oraz łatwo przykuwają uwagę, zatem idealnie sprawdzą się wszędzie tam, gdzie należy zrobić natychmiastowe oraz zaskakujące wrażenie na kliencie. Idealnie nadają się więc na przeróżnego typu szkolenia, spotkania handlowe, lub promocje i tragi. Niejednokrotnie wykorzystuje się je także jako dopełnienie informacji o firmie podczas spotkań branżowych, bądź jako element reklamowy stoisk wystawienniczych na różnego rodzaju zlotach, targach i zebraniach.
Roll-up pozwoli Twojemu klientowi lepiej zapamiętać najistotniejsze dane o Twoim przedsiębiorstwie. Ułatwi również nawiązanie kontaktów.
#Typy roll-upów
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że każdy roll-up jest taki sam. Jednak różnią się one parametrami i klasą. Decydując się na zakup roll-upu, powinieneś jasno ustalić, w jakim celu chcesz go używać i z jaką częstotliwością. Odpowiedzi na te pytania pozwolą na lepszy wybór produktu. Jakie typu roll-upów wyróżniamy?
✅ Roll-up ekonomiczny
Są to artykuły o taniej bazie (głównie tani papier i konstrukcja z plastiku), stosowane zwłaszcza do pojedynczej ekspozycji. Wykorzystywane są przeważnie na wystawach, szkoleniach, konferencjach i wszystkich jednorazowych eventach.
✅ Roll-up Premium oraz Elegance
To już solidniejsza jakość roll–upu, cechująca się doskonałej klasy kasetkami, które są cięższe od kaset ekonomicznych i tym samym bardziej odporne oraz uniwersalne. Mają mocną, solidną konstrukcję, która gwarantuje większą równowagę. Takie produkty stosowane są przeważnie przez firmy, które wykorzystywać roll-up w czasie wielu okazji.
✅ Roll-up dwustronny i jednostronny
Roll-up dwustronny pozwoli na zadruk na dwóch stronach. Jak można się domyślić – wersja jednostronna pozwala tylko na zadruk z jednej strony.
#Jak dobrać najlepszy roll-up?
Na rynku dostępnych jest parę typów systemów roll-up. Dobierając jeden z nich powinieneś wziąć pod uwagę przede wszystkim miejsce, gdzie chcesz ulokować swoją reklamę. Dla bardziej wymagających klientów, którzy chcą korzystać z roll-upy często polecane są produkty stabilniejsze, masywniejsze, o bardziej trwałej bazie, dzięki której roll-up będzie idealnie spełniał swoje zadanie chociażby na otwartej przestrzeni.
Decydując się na zakup systemu roll-up musisz także zdecydować o jego rozmiarze. Zależeć on będzie przede wszystkim od miejsca, w którym będziesz się reklamował. Jakie wymiary mają roll-upy? Możemy spotkać je w wielu wymiarach, od 80 cm do nawet 2 metrów i więcej. Dzięki tak pokaźnej rozpiętości możemy właściwie dostosować produkt do swoich wymagań.

Julia Berezecka
Graphic designer, Illustrator.
Założycielka agencji kreatywnej Studio Lapis. Projektantka graficzna i główna ilustratorka z artystyczną duszą. Odpowiada za design i wdrażanie projektów. Ulubione zajęcia po pracy? Tworzenie ilustracji na Ipadzie i rozwijanie portalu dla designerów Lapisdesign.pl.
Może Cię zainteresować
Marketing internetowy i trendy na rynku pracy
Marketing internetowy i trendy na rynku pracy Pojawienie się Internetu jako zjawiska masowego spowodowało rewolucyjne zmiany nie tylko w zakresie informacji i komunikacji, ale także na poziomie kulturowym, relacyjnym, a przede wszystkim biznesowym. Tradycyjne kanały...
Dlaczego pozycjonowanie musi tyle kosztować?
Dlaczego pozycjonowanie musi tyle kosztować? Każda witryna potrzebuje SEO, ale skąd wiadomo, jaka cena za pozycjonowanie będzie właściwa? Jak określać oczekiwania, dostrzegać prace niskiej jakości i oszacowywać koszt SEO na dzisiejszym rynku? Trzeba w końcu zwrócić...
Podcasty i biznes? Co daje takie połączenie?
Podcasty i biznes? Co daje takie połączenie?Może się wydawać, że podcasty zarezerwowane są tylko dla działu rozrywki. Tak naprawdę jednak firmy używają ich do różnych celów, w tym do udostępniania informacji o nowych produktach, usługach, celach czy zmianach w branży....
#BAZA WIEDZY
#USŁYSZ NAS
#NASZE PRACE
#SKONTKATUJ SIĘ
#DANE OSOBOWE
#ZASIĘG – CAŁA POLSKA
Studio Lapis
NIP: 7393490245
ul. Piłsudskiego 69/46
10-469 Olsztyn
+48 692 800 115
#INSPIRACJE
0 komentarzy