Roll-up – poznaj wymiary i rodzaje.

Postaw na skuteczność!

Roll-up to innowacyjna metoda prezentacji artykułów reklamowych i informacyjnych – komfortowy oraz kompaktowy stojak, na jakim rozwija się materiał zapełniony treściami jak w rolecie. Dzięki roll-upom można prezentować swoją firmę, produkty lub wydarzenia właściwie w dowolnym miejscu – stojaki mogą być montowane zarówno na zewnątrz, jak i w pomieszczeniach. Efektywnie wspomagają promocję w trakcie targów, akcji reklamowych, także wykorzystywane są podczas ćwiczeń, konferencji, spotkań lub wystaw. Poznaj różne rodzaje i wymiary roll-upów.

#Co to jest roll-up?

Roll-up to wygodna, elegancka oraz efektywna metoda reklamy. Są to stojaki reklamowe, których budowa zapewnia proste oraz natychmiastowe składanie oraz rozwijanie, a dzięki temu są wygodne w transporcie i użytkowaniu.

Wydruki w roll-upach są robione na rozmaitych materiałach, np.:

✅ plakat PCV,

✅ poliester,

✅ polipropylen,

✅ flaga materiałowa.

Konstrukcją nośną stanowią elementy aluminiowe, czego rezultatem jest niewielka waga pełnego stojaka. Roll-up często jest oferowany przez drukarnie i agencje reklamowe wraz z wygodną torebką transportową.

 

#Gdzie sprawdzają się roll-upy?

Roll-upy są bardzo skuteczne oraz łatwo przykuwają uwagę, zatem idealnie sprawdzą się wszędzie tam, gdzie należy zrobić natychmiastowe oraz zaskakujące wrażenie na kliencie. Idealnie nadają się więc na przeróżnego typu szkolenia, spotkania handlowe, lub promocje i tragi. Niejednokrotnie wykorzystuje się je także jako dopełnienie informacji o firmie podczas spotkań branżowych, bądź jako element reklamowy stoisk wystawienniczych na różnego rodzaju zlotach, targach i zebraniach.

Roll-up pozwoli Twojemu klientowi lepiej zapamiętać najistotniejsze dane o Twoim przedsiębiorstwie. Ułatwi również nawiązanie kontaktów.

 

#Typy roll-upów

Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że każdy roll-up jest taki sam. Jednak różnią się one parametrami i klasą. Decydując się na zakup roll-upu, powinieneś jasno ustalić, w jakim celu chcesz go używać i z jaką częstotliwością. Odpowiedzi na te pytania pozwolą na lepszy wybór produktu. Jakie typu roll-upów wyróżniamy?

✅ Roll-up ekonomiczny

Są to artykuły o taniej bazie (głównie tani papier i konstrukcja z plastiku), stosowane zwłaszcza do pojedynczej ekspozycji. Wykorzystywane są przeważnie na wystawach, szkoleniach, konferencjach i wszystkich jednorazowych eventach.

✅ Roll-up Premium oraz Elegance

To już solidniejsza jakość roll–upu, cechująca się doskonałej klasy kasetkami, które są cięższe od kaset ekonomicznych i tym samym bardziej odporne oraz uniwersalne. Mają mocną, solidną konstrukcję, która gwarantuje większą równowagę. Takie produkty stosowane są przeważnie przez firmy, które wykorzystywać roll-up w czasie wielu okazji.

✅ Roll-up dwustronny i jednostronny

Roll-up dwustronny pozwoli na zadruk na dwóch stronach. Jak można się domyślić – wersja jednostronna pozwala tylko na zadruk z jednej strony.

 

#Jak dobrać najlepszy roll-up?

Na rynku dostępnych jest parę typów systemów roll-up. Dobierając jeden z nich powinieneś wziąć pod uwagę przede wszystkim miejsce, gdzie chcesz ulokować swoją reklamę. Dla bardziej wymagających klientów, którzy chcą korzystać z roll-upy często polecane są produkty stabilniejsze, masywniejsze, o bardziej trwałej bazie, dzięki której roll-up będzie idealnie spełniał swoje zadanie chociażby na otwartej przestrzeni.

Decydując się na zakup systemu roll-up musisz także zdecydować o jego rozmiarze. Zależeć on będzie przede wszystkim od miejsca, w którym będziesz się reklamował. Jakie wymiary mają roll-upy? Możemy spotkać je w wielu wymiarach, od 80 cm do nawet 2 metrów i więcej. Dzięki tak pokaźnej rozpiętości możemy właściwie dostosować produkt do swoich wymagań.

Paweł Berezecki

Paweł Berezecki

Web Designer, Digital Marketing

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Cię zainteresować

#BAZA WIEDZY

Blog

#USŁYSZ NAS

Podcast 

#NASZE PRACE

Portfolio

#SKONTKATUJ SIĘ

Kontakt

#DANE OSOBOWE

Polityka prywatności

#ZASIĘG - CAŁA POLSKA

Studio Lapis

NIP: 7393490245

ul. Piłsudskiego 69/46

10-469 Olsztyn

+48 692 800 115

kontakt@studiolapis.pl

#CHOOSE LANGUAGE

Go to english site

Go to bulgarian site

#INSPIRACJE

lapisdesign.pl