Zwiększenie ruchu na stronie internetowej – jak to zrobić skutecznie?

Droga do dobrze zarabiającego bloga czy strony internetowej jest skomplikowana i wymagająca. Od czego zacząć? Odpowiedzi powinieneś szukać pod rozszyfrowaniem pojęcia „SEO” – to działania reklamowe polegające na stworzeniu cennego ruchu na stronie internetowej z wyszukiwarki Google! Takie ruch generuje się na wiele sposobów, zaczynając od kliknięć w płatne reklamy, linki partnerskie, aż po optymalizację serwisu. Czy to się opłaca? Tak! Im większy ruch, tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś skorzysta z Twojej oferty.

#Audyt SEO – zobacz, na czym to polega

Choć możesz mieć poczucie, że hasło „audyt SEO” jest tak nadużywane, że natychmiast wyskoczy Ci z lodówki, to musisz mieć świadomość, że jest to absolutna podstawa do tego, aby zacząć myśleć o jakiejkolwiek reklamie w sieci i zwiększeniu ruchu na stronie WWW.

Audyt SEO to standardowy element optymalizacji stron pod wyszukiwarkę oraz niezbędny do skutecznego pozycjonowania. Specjalista z agencji lub firmy reklamowej skrupulatne zbada serwis. Jego zadaniem będzie wskazanie najgorszych elementów, które obniżają pozycję witryny w wynikach wyszukiwania i zaproponowanie optymalnych rozwiązań. Dzięki audytowi jest możliwość na jak najdoskonalsze dopasowanie Twojej strony do warunków wyszukiwarki, podniesienie widoczności firmy w sieci i wygenerowanie większego ruchu.

 

#Podnieś ruch na stronie, stosując metody pozycjonowania na synonimy

Frazy kluczowe mają ogromne znaczenie dla rankingów wyszukiwania. Jest to spowodowane tym, że odkąd pojawił algorytm Google o nazwie Koliber wiemy na pewno, że wyszukiwarka stara się dostosować odpowiedzi kontekstowo do zapytania, aby lepiej poznać intencje użytkowników. Właśnie z tego powodu dobór fraz kluczowych jest niezwykle ważny. Takie frazy powinny:

✅ być odpowiednio powiązane z tematyką strony;

✅ nie być powielane na wielu podstronach, ponieważ grozi to kanibalizacją content;

✅ być konkurencyjne;

✅ być dostosowane do lokalizacji (zwłaszcza przy pozycjonowaniu lokalnym);

✅ uwzględniać synonimy.

 

#Współpraca z blogerami – dobry sposób na rozpoznawalność

Współdziałając z innymi blogerami np. przez przyjazne wpisy z linkami, możesz liczyć na przyrost użytkowników i zwiększenie świadomości swojej marki w oczach klientów. To również szansa na zapytania i wejścia płynące z blogów partnerów. Pamiętaj, że w obecnych czasach, blogerzy nie kojarzą się z nastolatkami zakładającymi dzienniki. Niejednokrotnie są to lubiane osobistości z autorytetem, więc należałoby nawiązywać z nimi współpracę.

 

#Twórz materiały wideo, które angażują użytkowników

YouTube to największa platforma wideo na świecie. To też setki milionów zapisanych użytkowników i miliony wyświetleń filmów każdego dnia. Czemu zatem z tego nie skorzystać?

Jeśli nie masz jeszcze firmowego konta w serwisie YouTube to jest to właściwa chwila, aby to zrobić. Nic nie działa tak dobrze na dzisiejszych konsumentów jak materiały wideo.

Jak się promować na YT? Ostatnimi czasy niezwykle powszechne są tak nazywane „unboxing” – krótki film wideo mający na celu ekspozycje konkretnego produktu. Nieco inaczej wygląda sytuacja, kiedy prowadzisz firmę usługową – w takim wypadku dobrze sprawdzają się mini-prezentacje. Możesz też stworzyć serię skutecznych poradników wideo.

 

#Promuj najważniejsze treści w swoim serwisie

W sieci jest tak wiele treści, że niestety łatwo znikają pośród nich wartościowe materiały. Jak temu zaradzić? Należałoby robić zestawienia najciekawszych postów na określony temat, blogów, cytatów, statystyk lub opisów. Obserwuj i promuj treści, które są najbardziej poczytne i interesujące. Możesz to robić przez portale społecznościowe lub system Google Ads.

Paweł Berezecki

Paweł Berezecki

Web Designer, Digital Marketing

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Cię zainteresować

#BAZA WIEDZY

Blog

#USŁYSZ NAS

Podcast 

#NASZE PRACE

Portfolio

#SKONTKATUJ SIĘ

Kontakt

#DANE OSOBOWE

Polityka prywatności

#ZASIĘG - CAŁA POLSKA

Studio Lapis

NIP: 7393490245

ul. Piłsudskiego 69/46

10-469 Olsztyn

+48 692 800 115

kontakt@studiolapis.pl

#CHOOSE LANGUAGE

Go to english site

Go to bulgarian site

#INSPIRACJE

lapisdesign.pl